16 Ekim 2010 Cumartesi

yıllar geçmiş, çok zaman olmuş..

şehirler değiştirmişim sen yokken, ülkeler..
dönüp dolaşıp aynı yere gelmişim; yıl dönümüne...

kardeşim...

sen yokken buralarda yağmurlar yağdı, biz sınıf arkadaşlarının düğünlerine gittik. birileri sabah dedi, ben bildiğin gibi rakı içtim, kimse neden demedi.

bugün güzel bir gün olmasın, kimse çalmasın kapıyı, kimse anlatmasın, bugün yıl dönümün müş, dönmüş mü annenin takviminde yıl?

kardeşim...

bir şeyleri anlatasım var, zaman geçmiş, utangaç yılları mı yazmalıyız her daim!

sen yokken ben neler yaptım bilsen...

yazacak bir şeyim yok...

yoksun....

bu gece zor... yıl dönümünmüş...

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

off ya onlarca kisinin yil donumu bazen o tarikten baska gunlerde de yillarini donduren anilar ve huzun...ne diyim benim icin de icin...

Efsa dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.