17 Ağustos 2010 Salı

masal

-ama ben zaten hep yanlış zamanlarda konuşurum, hesap vermek gibi gelirler geçmişle gelecek kol kola.


en önce hangisi sönecek bu sokak lambalarının
bir daha kime böyle masallar anlatabileceksin...
parklara dadanalım istersen
seninle
öğle vakitleri bu şehir
dumana ve buhara bulanıyor
peki ya ölme vakitleri neresinde saklanıyorsun

sussak ya böyle biraz
deniz olmasa da gemiler geçirsek ya bir yerinden gecenin
öğrenci evleri ve ucuz yolculuklardan elimizde ne kalmış
nelerimizi paylaşmışız da sessiz
alacaksız kalmışız bir başımıza.

msd

3 yorum:

. dedi ki...

Bir an bana yazdın sandım:)

Deniz olmadan gemiler geçirmek çok zor..Bunun için masallara inanmak lazım.

selçuk dedi ki...

inanıyorum zaten

Elif Gizem dedi ki...

Ben de inanıyorum masallara. ne yazık ki hala inanıyorum... Uzun zamandır beni bu kadar etkileyen dizeler olmamıştı dersem abartmış olmam. öğrenci evleri, ucuz yolculuklar...içimde bir yeri sızlattı.biraz geride kaldı sanırım benim için... yalınlıkların huzuru aslında bütün bunlar... ve ölme vakitleri? bu satırı okuyunca kalakaldım ekranın başında...