23 Eylül 2010 Perşembe

göz

gözümün içerisinden akıp gitti
adına
bahar dediğiniz koskoca bir yağmur..
gözlerinde bir kedi yaşıyor senin
gözyaşı yerlerinden çekilmiş içine doğru
ağırdan bakıyor bana
ağırdan geziniyor vücudumda
umu
demiştim ya sana
umu-yorum işte
azıcık rakıdan
azıcık bu şehre değen sonbahardan
azıcık da
azlığından mustaribim...
gözlerinde bir kedi yaşıyor senin..


nurun...


http://nosmustamittovivoen.blogspot.com/




Bir şeyler yazılmalı
bir şeyler
bir yerlerden alınıp
olmaması gereken yerlere konulmalı
baharın sonunda
bütün şehir
kedileriyle anlaşmalı
öyle yazıları talan edilmiş
kışına bir tek
el bile değmemiş şehirleri
kim isterse o yürüsün
çünkü
gözlerinden
bir kedi bakıyor senin


msd/gemlik ikibinon

2 yorum:

Sittirella dedi ki...

Çok denedim Selçuk'cum.
Cidden denedim.
Böyle şiir gibi yazılar yazabilmeyi.
Şiir demiyorum bak, gibiler yazabilmeyi.
Benden bi' cacık olmaz.
Rakıya mı başlasam diye düşünmüyor değilim :)
Bulsam.

Çok özlemişim be.
Geçim derdinin gözü kör olsun.
Söz verdiğim gibi, bir bulsak- etsek- yerleşsek haberdar edilecekler listesinde ilk sıralardasın(ız).
Herşey bildiğin gibi, iş yoğunluğu dışında değişen tek şey kestirdiğim saçlarım.
:)
Selamlar, sevgiler.

¿NrN? dedi ki...

gözlerinde bir kedinin tırmaladığı kanepe kenarları gibi bir bakışla gelse..