13 Haziran 2010 Pazar

cıva

muslukta su var, akar.. biliyorum

kalemde mürekkep.. yazar

benim aklımda ne var ki Necati

akşam cümle cümle iniyor kalbime



doyumsuz her ben bir rakip ötekine

ceza gününün sahibi gibi gülerler

sonra dolanırlar etrafımda Necati

ama neden geç vardım ben bunun farkına



bulutlar yer arar yağmak için kendine

kime yaklaştıysam dinmedi içimdeki fırtına

ancak uzaklaşarak katlandım insanlara Necati

ama kalbim aktı hep neden esrara



köpeklerin halinde bir tuhaflık var

bakıyorlar öyle aldırmadan gülenlerin yaşamına

baktıkça daha çok kuşkulanıyorum ben Necati

ama neden köpüklendi aklım hep böyle kendine döne döne



Bu cıvayı kim koydu kalbimize Necati!




yücel kayıran

1 yorum:

Unknown dedi ki...

sağanak yağmur gibiyim necati
Bu da benim güncem olsun
Seninkinden estim desem?

Yarına kar yağar mı necati?
Kristallerin içinden kırılmazsın
Ses etmeden sözünü versem

Bir sarkıt sallandırsam
içine, sana necati
İsmini değiştirsem okusam üflesem

Birbirimize baksak
Sana inanıyorum desem
Yine de cıvayı sorar mısın necati?

bi'şey: kiralık hayat